52 aktive Mitglieder

Beitrag gepostet am 04.08.09, 19:47 @samet_42 Nr.: 1 Antworten

Türkische Romane ?
falls du gerne keine religiös angehauchten romane lesen möchtest, wie melbayrak vorgeschlagen hat empfehle ich dir folgendes:

soner yalcin'in kitaplari (politisch)
orkun ucar - metal firtina kitaplar serisi (pol.)

resat nuri güntekin: romane mit herzschmerz und geschichtlichen hintergrund während der osmanischen zeit oder danach etc., schwierig zu lesen für diejenigen die nicht gut türkisch können aber eine herausforderung um sich zu bessern

ahmet altan: provokativer stil aber leicht zu lesen. ich empfehle dir mit "kilic yarasi gibi" anzufangen und mit "isyan günlerinde ask" weiter zu machen, da dies quasi eine art fortsetzung des vorigen ist

Zülfü LIvaneli nin "Mutluluk" kitabi ve sonradan cekilmis film de hosuma gitti. Okumasi hos.

Ayse Kulin'den "Gece Sesleri" kitabi ve buna baz alarak star da bir zamanlar "Köprü" adinda dizisi cekilen kitap oldukca iyi

Yemek kitabi istiyorsan malum bekarsindir Oktay Usta nin kitaplarini öneririm

Fit ve formda olmak ve kalmak icin Ebru Salli ile Pilates tavsiye ederim

Psikoloji / Felsefi olarak sana Prof. Dr. Üstün Dökmen'in kaleminden Kücük seyler serisini öneririm, okumasi gayet kolay ve hayatimizdaki bazi seyleri daha iyi anlayabilmemize yardimci olan bir kitap.

Iyi okumalar.
0

Beitrag gepostet am 04.08.09, 23:41 @samet_42 Nr.: 2 Antworten

Türkische Romane ?

huzur sokagi

-----
ich schwör, ich bin kein fake!fake olanlar utansin
0

Beitrag gepostet am 05.08.09, 00:31 @samet_42 Nr.: 3 Antworten

Türkische Romane ?
'sevadalar sözde kaldi', tavsiye ederim.
0

Beitrag gepostet am 05.08.09, 10:05 @aksiyon Nr.: 4 Antworten

Türkische Romane ?
neden bana saldirma geregi duydun anlamiyorum, beni tanimadan etmeden üstelik kesinlikle hakkin yok. bende emine senlikoglu, ahmet günbay yildiz, ikbal gürpinar gibi bir cok benzer tarzda yazarlarin kitaplarini okudum icerigini biliyor ve okumasini da seviyorum. neden melbayrak ve sen hemen bunu yanlis yöne cekiyorsunuz bilemem.

aksiyon yine söylüyorum benim siyasi görüsüm veya seninkisi farkli olabilir ama bu yinede insanin kisisel gelisimi ile de hic bir alakasi yok.

ince mehmeti bende cok tavsiye ederim.
0

Beitrag gepostet am 05.08.09, 12:04 @melbayrak Nr.: 5 Antworten

Türkische Romane ?
Melbayrak, dann entschuldige ich mich bei dir, falls meine Schreibart zu Missverständnissen geführt hat aber es war nicht in dem Sinne gemeint.
0

Beitrag gepostet am 05.08.09, 14:33 @samet_42 Nr.: 6 Antworten

Türkische Romane ?
Canan tan --ASk
-----
Durusuna tarzan hasta
0

Beitrag gepostet am 06.08.09, 15:18 @aksiyon Nr.: 7 Antworten

Türkische Romane ?
ich habe KEINEM HIER dummheit unterstellt aber du tust es
ich habe auch nie gesagt oder intellektuell gehandelt

canin falan da degilim, adabina takilip kisisel güresi biraksan iyi olur.
bana ikide birde SALDIRMANDAN egon mu tatmin oluyor?

istedigin kadar yaz, seni kale almiyorum

"Die Vererbbarkeit von geistigem Rost ist nicht nur in einzelnen Kulturen zu beobachten, sondern tritt mittlerweile generationsübergreifend als flächendeckendes globales Phänomen auf."
0

Antworten
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!

Türkische Romane ?