|
|
|
menschen wollen immer alles wissen |
wir sollen nicht alles sehen, wir sollen nicht alles hören, wir sollen nicht alles riechen, wir sollen nicht alles wissen.
genauso wenig wie wir alles essen sollen, oder trinken
manchmal findet man sein schlüssel nicht und sucht und sucht ..überall
irgendwann merkt du , du hast es in der hand..natürlich findest du es nicht wo du es auch suchst
ich liebe philosophie ----- Ey yükselen yeni nesil...in ulan asaga ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...und was sagt uns das jetzt? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mir sagt es..lehn dich zurück und genieße dein leben und mach dir nicht so viele gedanken
was es dir sagt ..muss du selber wissen ----- Ey yükselen yeni nesil...in ulan asaga ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ahaaa verstehe! danke für die erläuterung! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bitte für die erläuterung ----- Ey yükselen yeni nesil...in ulan asaga ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wir müssen nur sterben ansonsten müssen wir überhaupt nicht machen, jeder mensch muss seinen weg selbst entscheiden...
Der richtige weg ist nicht nur ein guter mensch zu sein, sondern auch die dazu gehörigen kriterien erfüllen.
Ein schlechter mensch zu sein ist einfacher, einfach das gegenteil machen was der gute von dir verlangt... ----- Sevdalarim.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
so einfach ist das nicht ----- Ey yükselen yeni nesil...in ulan asaga ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
doch hat es! es geht ja darum das menschen alles wissen wollen und auf der suche sind
das mit dem schlüssel...wenn wir anfangen zu suchen um mehr wissen zu erlangen..suchen wir meist an falscher stelle
ich find schon das es damit in zusammenhang steht
anadinmi
----- Ey yükselen yeni nesil...in ulan asaga ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Acizler icin zor, korkaklar icin müthis olan seyler, bazilari icin idealdir ----- Sevdalarim.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
banane ----- Ey yükselen yeni nesil...in ulan asaga ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sende haklisin arkadas ----- Ey yükselen yeni nesil...in ulan asaga ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mein gott du bist ja wie ein lexikon..philosophie ist weissheit?? dann hast du die weissheit wohl zum frühstück ...probier mal nutella mit nutella kommt geschmack in dein leben. ..nimm nicht alles so ernst was ich schreibe. ben kafama göre takiliyorum. eine belehrung bzw. eine direkte auseinander setzung halte ich für total daneben hier. ----- iki tane gercek taniyorum.birisi allahtan birisi bizlerden y |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
)..ich denke du versteht was ich zum ausdruck bringen will. zaman olur düsünürsün zaman olur hayatini yasarsin ..bugün soru isareti kafanda olusursa kendini yormadan cevabi illerde gelir..gelmezse bile gelmezsen gelme ----- iki tane gercek taniyorum.birisi allahtan birisi bizlerden y |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ya benim kafam calismiyo yorgunluktan..bir hal hatir sormadik diosan..coktandir girmemistim ve girdigim oldusa maillerime bakip cikiyordum..üstüne alma sakin..ben genelde kimseye hal hatir sormam arkadaslik kurmam burda.. kafama göre takilir cikarim. ama sevindim seni gördügüme ----- iki tane gercek taniyorum.birisi allahtan birisi bizlerden y |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
  ama sevgili lafontien cok akrisik bi durum bu senin dedigin bazen dusunemden hareket etmek einfach yasamak olmicak dertlere yol aciyor dedigin gibide dusundukce bazen istedigini gerceklestiremyiorsun ben az dusunup birazda riske girerek hareket etmekten yanayim ----- terkeden kalandir aslinda, gidende bu yuzden gitmistir... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm..nedemisler..gelecegi merak etme nasil olsa gelecek ----- iki tane gercek taniyorum.birisi allahtan birisi bizlerden y |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
valla bilmyiorum benim plansiz harektim pek yok o yuzden dusunmeden hareket etmeyi sevmiyorum garip geliyor öyle yasanti ben kuaföre gidecegim zaman dusunen biriyim saat kacta ne gun gideyim nasil kesilmeli vb ama biseyi istiyorsam dusunduyorsam ve artisi eksisi belirlemissim risk alinacaksa alirim riski girerim hic gerisni dusunmem karari verdikten sonra ----- terkeden kalandir aslinda, gidende bu yuzden gitmistir... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sirketi kurdugumda seni asistanim yapicam dusunmekten kafayi yedigimde direk kahve icmeye göturusun beni ----- terkeden kalandir aslinda, gidende bu yuzden gitmistir... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!