56 aktive Mitglieder

Beitrag gepostet am 27.01.21, 21:22 @isabella Nr.: 21 Antworten

Mutluluk
Nummer van The  IsabellA

Inan Cok Guzel Forumda Duygu Yuklu  FORUMLAR ACIYORSUN Okurken KEYIF ALIYORUM 
VE Senın SAYFALRI OKUDUKCA BEN ACMIYORUM FORUMDA SAYFA COKINCESIN TEBRIK EDIYORUM SENI BIR Forumcu
Olarak

-----
Bir yıldız gibi kayarım hayatından, yapabileceğin tek şey; d
0

Beitrag gepostet am 27.01.21, 21:26 @facelook Nr.: 22 Antworten

Mutluluk
Bugün çok kibarsınız bea duygulandım yine
-----
memento mori - memento vivere..
0

Beitrag gepostet am 27.01.21, 21:28 @demir_45_ Nr.: 23 Antworten

Mutluluk
Çok teşekkür ederim Demir o senin güzel düşüncen. Ne mutlu bana duygu ve düşüncelerin ortaklığına katkıda bulunuyorsam ama açın konu renk olsun
-----
0

Beitrag gepostet am 27.01.21, 21:29 @isabella Nr.: 24 Antworten

Mutluluk
40 yılda bir ki halim 
-----
31 cesit hobisi olan adam elbette ki heryere burnunu sokar
0

Beitrag gepostet am 27.01.21, 21:34 @facelook Nr.: 25 Antworten

Mutluluk
Nane denk geldi demek çok sevindirik oldum
-----
0

Beitrag gepostet am 27.01.21, 21:35 @isabella Nr.: 26 Antworten

Mutluluk
ne yazsam ki bilemedim şimdi pat diye de sorulmaz ki .
-----
Bir yıldız gibi kayarım hayatından, yapabileceğin tek şey; d
0

Beitrag gepostet am 28.01.21, 13:28 @gulaa Nr.: 27 Antworten

Mutluluk
Sağolasın gulaa amcamın kafası baya karışık hanıma bir danışsın bakayım
-----
0

Beitrag gepostet am 28.01.21, 13:46 @isabella Nr.: 28 Antworten

Mutluluk
Ich muss das leider auf deutsch schreiben. Ich hoffe Nemesis übersetzt es für mich.

Auf der Fahrt zur Arbeit habe ich mir darüber nachgedacht. Was bedeutet glücklich sein. Es gibt bestimmt eine formell die auf viele zutrifft. Aber es ist trotzdem  immer subjektiv und individuell. Dazu zählen viele Umstände, wie man lebt, wie die Eltern sind, das Umfeld. Was für einen Charakter man hat.

Wenn man mich fragt, freue ich mich über Kleinigkeiten, über Hilfsbereitschaft, über Nächstenliebe, über Komplimente, wenn ich helfen kann, über gute musik, filme usw dann bin ich glücklich.

Trotz meinen Fehlern/ problem usw, bin ich froh, dass ich hier in deutschland bzw auf der Welt meine Freiheit habe, Entscheidungen treffen kann.

Viele wachsen in schwierigen Verhältnissen auf. Sie leben im und vom Müll.  Sie sind glücklich wenn sie genug haben. 

Ich Frage mich oft, wie hartz4 Empfänger so Leben können wie sie Leben. Einfach in den Tag hinein. Nicht das ich alle in eine Schublade stecken möchte, aber das was ich sehe führt mich dazu. Aber vielleicht ist es auch besser so, man denkt nicht über "große" Dinge nach.

Jetzt kann man darüber philosophieren was wichtig, was unwichtig ist. Oder auch nicht, weil dies wiederum subjektiv ist.

0

Beitrag gepostet am 28.01.21, 13:48 @soulrider80 Nr.: 29 Antworten

Mutluluk
....darüber Gedanken gemacht.....wenn schon
0

Beitrag gepostet am 28.01.21, 13:52 @soulrider80 Nr.: 30 Antworten

Mutluluk
Ich meinte auch, wie man aufgewachsen ist. Was hat mich zu dem gemacht was ich bin...Was hat mich stark gemacht. Was sind meine Bedürfnisse. Wenn ich das weiß und es befriedigen kann, werde ich glücklich.
0

Beitrag gepostet am 28.01.21, 13:54 @soulrider80 Nr.: 31 Antworten

Mutluluk
Hallo Soul sehr nette Worte danke. Du hast die Formel für dich gefunden es ist so wichtig sich über kleine Dinge sich zu freuen. 

Jeder kann Schicksalsschläge haben aber es liegt doch jedem selber auf der Hand etwas zu ändern bezüglich Arbeit und Finanzen. 

Wir können alle froh sein über unser Leben wir haben alle genug zum überleben, sind nicht im Krieg, sind nicht sterbenskrank

-----
0

Beitrag gepostet am 28.01.21, 13:57 @soulrider80 Nr.: 32 Antworten

Mutluluk
Du weisst es besrimmt besser in deinem Beruf aber ich sehe immer wieder Kinder die mit wenig aufwachsen haben eine super Zukunft erreicht
-----
0

Beitrag gepostet am 29.01.21, 06:13 @isabella Nr.: 33 Antworten

Mutluluk
Nazım Hikmet Ran Sözleri / Yazıları - Sayfa 4 - ForumTutkusu.Com - Forum  Tutkunlarının Tek Adresi | Güzel söz, Özlü sözler, Yazarlar
-----
ya oldugun gibi görün ya göründügün gibi ol
0

Beitrag gepostet am 29.01.21, 06:14 @demir_45_ Nr.: 34 Antworten

Mutluluk
ooooooooooooo demircim burdamis nasilsin iyimisin
-----
0

Beitrag gepostet am 29.01.21, 06:22 @mehriban Nr.: 35 Antworten

Mutluluk
Mehriban hoşgeldin  çok güzel
-----
0

Beitrag gepostet am 29.01.21, 06:23 @gulaa Nr.: 36 Antworten

Mutluluk
Hiç uğraşmaya değmez
-----
0

Beitrag gepostet am 29.01.21, 06:32 @isabella Nr.: 37 Antworten

Mutluluk
hepinizi cok özledim porifiline bak bise gönderdim
-----
0

Beitrag gepostet am 29.01.21, 21:47 @gulaa Nr.: 38 Antworten

Mutluluk
gulaa ne yaptimda block attin, profiline bakani blockluyormusun
0

Beitrag gepostet am 29.01.21, 22:27 @isabella Nr.: 39 Antworten

Mutluluk
Merhaba İsabella.
Mutluluk; Uyum sağlayan süreç anlamına gelir.Yaşadığı ortama uyum sağlaması,mutlu olması canlının yararına olan bir hormonun hayata geçmesi demektir.Doğa insanları,mutsuz kılan özelliklerini sürdürmeye yönelik değil,mutlu olabilecek özelliklerini öne çıkararak,sonraki nesillerin de bundan yararlanmasını aktarır.Tıpkı sağlık gibi, mutluluk da normal bir koşul olarak kabul edilmekte.
Yani, hayattan hoşlanma durumu insan için,her türlü sosyal bağlarımızı güçlendirip,aktivitemizi artırıp,sağlıklı kalmamızı sağlar.
Ayrıca unutmamak gerekir; insan beyninde,pozitif deneyimlere ayrılan bölüm,negatif bölümden 5 kat daha fazlası için ayrılmıştır.Mutluluk deneyimi tamamen olumsuz deneyimlerden,duygulardan  acılardan arınmış anlamına gelmez.Mutluluğuğun içinde,acı çekme,endişe ve şikayetleriride olabilir.
Önemli olan; mutluluğu doğru zamanda,doğru hayata geçirmek ve doyasıya serotonin hormonunu kullanmaktan geçiyor.
Sağlıkla kalın.
0

Beitrag gepostet am 30.01.21, 07:30 @zevin Nr.: 40 Antworten

Mutluluk
Merhaba zevin, bilimsel açıklama için teşekkür ederim  Seratonin sağlığımız için gerçekten çok önemli özellikle beyindeki salgı azaldığında mazallah depresyona yol açar. Çoğu insan bunu bunalım olarak görüyor ama aslında daha fazlası, beyin fonksiyonları kötü etkiler ve böyle durumlarda  insan kendi başına çıkamaz ve mecburen kimyasal kullanarak çıkılmasına  yardımcı olunur. Bedenimizdeki seratonin dengesini korumak adına yeri gelmişken sıralayalım. Mutlaka vitamin D güneşin etkisine güvenmek gerek. Vitamin ve minerallerin bol olduğu şeyleri yemeye özen göstermek. Fiziksel olarak aktif olmak yanı spor, direk seratonini tetikler. Vitamin B. Pozitif düşünceler, tamam bazen zor gibi görünüyor ama mutlu düşünceler tetikleyicidir.  Sakinlik meditasyon, masaj , kitap okuma gibi sakin bir vücut illaki herkese iyi gelecektir.  Sağlıklı yarınlar diliyorum  
-----
0

Antworten
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!

Mutluluk