111 aktive Mitglieder

Beitrag gepostet am 16.06.08, 00:51 Nr.: 1 Antworten

23 - Volkan Demirel neden Rakip Oyuncuyu itti?!!!
yaaa Volkanimiz kirimizi kart yedi

tamam o herifi itti ama neden itti anlamadim giti!!! böyle bir adi byöle birdensiz bir hakem görmedim! acaba o oyuncu küfürmü etti? bence hic hazmedemediler kazandimizi hepsi artik kendilerini yere atilar

jetzt darf er net mehr mitspielen he

rüstü nasil peki? er soll ihn doch ersetzten?
-----
Gülecek gibi duran Yüzünü ÖZLEDIM!!
0

Beitrag gepostet am 16.06.08, 01:04 @dadlum Nr.: 2 Antworten

evet

giti ya inanmiyorum neolcak simdi kac mac cezali oder bütün maclarmi kiyamam ben onaaaaaaaaaa

offf offf isimiz daha cok zor olcak allahimmmm yardim edicek ama allah cok büyük mucize oldu o son iki golu atik allahhhh öyle büyük kii....yardim etti allah onlara güc kuvvet basari versin!!!!! aminnnnn

-----
0

Beitrag gepostet am 16.06.08, 01:05 @hotmodell Nr.: 3 Antworten

orasi öyledeeeeeeeeeeeeeeeeeee pislik isdeeeeeeeeeee ama neden ittiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-----
0

Beitrag gepostet am 16.06.08, 02:17 @sevooo57 Nr.: 4 Antworten

havadeykene volkan a yükselmisti. Önünde kollerde ayni anda havaya yükselmisti, lakin yaptigi hareket kasitli olarak a degil, volkanin dengesini bozmak icin yapilan bir hareketti. Bu yüzden volkanda sinirlenip kolleri itti.
Bunu mactan sonraki em specialda tekrar göstermislerdi. Daha kesin degilmis, fakat volkanin bu hareketi belki birkac mac ceza almasina sebep olabilirmis, ayni schweinsteigerde oldugu gibi. Ama Kollerinde yaptigi hareket provoke amacli oldugu icin 1 mac olmasi gerektigini konusmuslardi. Volkanin yerini Rüstünün dolduracagini düsünüyorum, fakat aurelio nun olmayisi biraz zor kaldirilabilir. Birde defans futbolcularimizin neredeyse hepside sakat. Allahtan servet gibi "annesinin tabiriyle tek basina takim". Nihat artik kendine geldi, formunu yakaladi. Arda kesinlikle beklentileri bosa cikarmadi. Hamit Altinta hic oynadigi yeri begenmiyorum demeden her yere kostu. Bugün antifutbolcu diye arada bi takildigim sabride girer girmez cok calisti. Bütün futbolcularida tebrik ediyorum
-----
Bütün vaktinizi çalışmaya adamak tembelliktir.
0

Beitrag gepostet am 16.06.08, 02:35 @sevooo57 Nr.: 5 Antworten

volkanin her zamanki terbiyesizligi artisligi iste nolcak
-----
BarisaRock
0

Beitrag gepostet am 16.06.08, 02:56 @easylover Nr.: 6 Antworten

cok sagol cok güzel aciladin tesekkür ederim

of ya
-----
0

Beitrag gepostet am 16.06.08, 03:31 @hotmodell Nr.: 7 Antworten

yapma gözüm, kötü oynadi dedigin kisi türkiyede milli takiminda en fazla kosturanlardan biri. 75. dakikaya kadar birak nihati, kim iyi oynadiki??? biraz parlayan o zamana kadar servet idi, haliyle cekler bastiriyordu parlayan tabiki defansdan biri olcakti. iyi bir forvet oldugu bütün dünya gördü, cek kalecisinin hatasindan sonra o posizyonda hatayi fark edip golle sonuclandirmak, her forvete nasip degildir.
fatih terim ne zaman hamiti orta sahaya cektiyse, parlamaya basladik. üc golün assistinide hamit verdi yanilmiyorsam(ikinci golde pek emin degilim). yani yine burda bi hata varsa, fatih terimin var. bastan hamiti ortaya koysa belki biz öne gececegiz, her üc oyundaki gibi 0:1 i veya 0:2 i yemeden.
misal birinci oyun ardayi oynatmadigi gibi, cocuk avrupa yildiz adayi, sen nasil oynatmazsin öyle birisini. hem ardaya yazik, hem milli takimimiza yazik. belkide bu yüzden iyi oldu portekizlere yenilmemiz, yoksa belki hic oynatmayacakti...
0

Beitrag gepostet am 16.06.08, 03:44 @sevooo57 Nr.: 8 Antworten

o macin stresini biz bilemeyiz , düsünün biz izlerken yerimizde duramiyoruz, kesim koller küfür etmistir ve Volkanin sinirli birisi oldugunu hepimiz biliyoruz, peki mac 3-3 olsaydi olacaklari düsünebiliyormusunuz ???
VOLKANA DERS OLUR INSALLAH BU

RÜSTÜ ye TAM DESTEK TAM GÜVEN
ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN
-----
Size göre tessadüftü BIZE GÖRE SÖKE SÖKEEEEE.....
0

Beitrag gepostet am 16.06.08, 15:12 @sensiz_olamam33 Nr.: 9 Antworten

selam.

1. ÖSTERREICH WIRD GEGEN DEUTSCHLAND GEWINNEN (träumen darf man ja)
2. ich glaube auch an portugal-niederlande im finale. zum einen gönne ich es dem trainer von portugal, weil er sonst an einem herinfarkt stirbt . seit jahren verpassen die alle mögliche titel nur um einen winzigen hauch. außerdem sind sie nicht zu unterschätzen, die portugiesen. also falls türkei überhaupt gegen kroatien gewinnen sollte, wird sie trotzdem an portugal scheitern. die wollen den titel endlich haben. dann kann der trainer auch endlich in pension gehen. der niederlande wünsche ich es auch wegen dem trainer. er wäre dann der erste, der den em-titel einmal als spieler und einmal als trainer geholt hat.
sowohl kroatien als auch türkei würden gegen portugal scheitern. außerdem (falls es überhaupt soweit kommt) wird portugal mit leichtigkeit gegen deutschland gewinnen

aber schau ma mal. mögen die besseren gewinnen (und heute auf jeden fall österreich)

saygilarimla
0

Beitrag gepostet am 16.06.08, 20:19 @hotmodell Nr.: 10 Antworten

tabi görüsler tartisilabilir, sonucta herkes ayni maca bakti, lakin 1000 kisiye macin analizini yap deseler, 1000 tane degisik yorum ortaya cikar. Ben aslinda nihat süper bir mac cikardi iddiasinda bulunmadim, fakat portekiz ve isvicre maclarina karsi kiyaslarsak nihat dünkü macta cok daha verimli oynadi (attigi gollere deginmiyorum bile) ilk dakikalarda bile kendini göstermeye gayretliydi.
Önemli olanda artik simdiden sonra, kendine güveninin artmasi ve formunu yükseltmesi. Kötü oynadigi dakikalarda takim olarak kötüydük zaten, ancak gol yememek icin, ayakta kalabilmek icin oynuyor gibiydik. Sonucta yendik, bunada sükredip önümüze bakabiliriz artik
-----
Bütün vaktinizi çalışmaya adamak tembelliktir.
0

Beitrag gepostet am 17.06.08, 02:09 @sensiz_olamam33 Nr.: 11 Antworten

selam.

erstmal danke, dass du deine ansicht mitteilst.

du hast recht, auch portugal ist verletzlich, so wie jeder und alles. es mag auch sein, dass portugal eine einheit/mannschaft fehlt, aber das problem hat ja die türkische mannschaft leider auch, nur einwenig größer. oft warten sie nur auf bälle, damit SIE das tor schießen können. nicht jeder ist so wie ein arda, der überall ist, den ball holt, verteidigt, passen, schießen und treffen kann. nicht jeder opfert sich wie ein verdammt schwer verletzter servet auf und das nur für die mannschaft (er verdient GROßEN RESPEKT und APPLAUS, meiner ansicht nach. möge er den lohn dafür bekommen. vielleicht in einem internationalen team?). zum beispiel spielt meiner ansicht nach m.aurelio sehr wohl wie im team nur fehlt ihm oft das team dazu. manchmal schaffen es die türkischen spieler mannschaftlich zu spielen, aber portugal passiert es nicht, dass sie sich gegenseitig im weg stehen oder sich gegenseitig den ball versuchen wegzunehmen. das schaffen ja unsere spieler schon (man braucht da nichts schön zu reden). oder liege ich da etwa sehr falsch? die türkische mannschaft vertraut viel zu stark auf glück. glück allein reicht im internationalen wettkampf nicht immer aus. siehe niederlande. haben die nach einer 3-1 führung gegen frankreich aufgegeben und auf gut glück weitergespielt? nein! sie haben des spielens willen, weiter gespielt, wie als wäre es erst die 55. minute und haben in der letzten minute der verlängerung noch ein viertes tor geschossen und das so schön, ruhig und kompetent! sie hätten ja aufhören können. ein 3-1 gegen die wm2. ist ja nicht schlecht. aber sie können echt spielen. dafür sind die niederländer seit eh und je bekannt. sie sind für die ästhetik des fußballs verantwortlich. das kann man nicht leugnen, finde ich.
portugal hat aus seinen fehlern durch die em2004 und der wm2006 gelernt. diesmal wollen sie es endlich schaffen.

es ist ja nicht so, dass ich es der türkischen nationalmannschaft nicht gönne oder sonstiges. nur glaube ich nicht sehr stark daran. aber ich lasse mich gerne überraschen.
nur hoffe ich, dass es nicht wie das spiel gegen tschechien wird. ich bin nämlich zu jung, um an einem herzinfarkt zu sterben

außerdem fehlt, so finde ich, der trmannschaft noch ein wenig turniererfahrung. aber das wird mit sicherheit noch. spätestens 2012 schaut die mannschaft 10 mal besser aus als jetzt. daran glaube ich schon.

saygilarimla
0

Beitrag gepostet am 17.06.08, 02:11 @kusera61 Nr.: 12 Antworten

p.s.
ich wünsche uns allen eine weiterhin schöne und verdammt spannende em2008.

p.p.s.
alles was ich geschrieben habe, ist natürlich meine persönliche ansicht. ich beanspruche weder richtigkeit, noch wahrheit. aber, das ist halt das was ich glaube und was ich für mich aus den bisherigen spielen analysiert habe.
möchte niemandem weder was aufdrücken noch irgendwas. herkesin bakis acisina ve fikirlerine saygim vardir.

saygilarimla
0

Beitrag gepostet am 17.06.08, 02:20 @sensiz_olamam33 Nr.: 13 Antworten

ich danke dir herzlichst für dein kompliment.

saygilarimla
0

Beitrag gepostet am 17.06.08, 07:48 @sevooo57 Nr.: 14 Antworten

Volkan iyi kaleci ayrıntılara takılmayın ya
0

Beitrag gepostet am 17.06.08, 19:23 @baykush Nr.: 15 Antworten

volkanin kötü oldugunu kimse demedi, yanliz macin bitmesine iki dakika kalmis ve sen zaten öndesin, yeniyorsun, ne diye böyle bir sey yapiyorsun ki? orada cekler golu atsaydilar, volkan trye ayak basamazdi kim bilir.

arti, demokrasinin böyle bir yan etkiside var: elistirme ve kritize etme (sonuc negatifde olsa) yanliz müsait degil, sarttir! kimse tr milli takimin kötülügüne, yada volkani yada takimi kötülemek icin bunlari yazip demiyor ki. ne sinirlenmeye, nede alinmaya gerek var.

burada bunlari diyerek seni ne kizdirmak nede rencide etmek istedim, zaten dedigim sade senin icin gecerli degil. insalla alinmamissindir.

saygilarimla
0

Antworten
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!

23 - Volkan Demirel neden Rakip Oyuncuy...