|
|
|
|
|
|
139740 |
es gibt 4 dinger die männer interessieren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
-say söz okucam... ----- Man kann so oder so machen. Ich bin für so.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
tsk ederim..  -beni dualarin kurtarcak abim benim..:& ----- Man kann so oder so machen. Ich bin für so.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
dualarin insallah kabul olur  birde bonprix e sen söyle erkekler nelerden hoslanir ozaman hediye vericem sana  |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
-bonprix bilmez...  -ben cavplimmi.. ----- Man kann so oder so machen. Ich bin für so.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
sensin o zaten
söyle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
-üzülmek yok ama tamami...  -ilk sirada sex.. ----- Man kann so oder so machen. Ich bin für so.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
-soldi soldi soldi...  -ja küsmek olcak ..  -hep admincimcimin sucu... ----- Man kann so oder so machen. Ich bin für so.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
soldi?
küsmek?
simdi hic anlamadim...
hadi hepsini yazda...yemek yapcam daha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
-abi sende bise anlamiyoruu...  -nasil sohbet yapcaz..  -sex-soldi para-ev aile- auto-  -bende cikcam ..  cüü ----- Man kann so oder so machen. Ich bin für so.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
sen sohbet mi yapmak istiyordun :P
ok söylim....bak auto yu unutmustum ...
fussball alkohol frauen (nicht unbedingt s.x aber in die richtung) auto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
hahahahah -sen ne den geldin buraya...D -    jazamiyoruuuu -nicht unbedingt sex diyo jaa ----- Man kann so oder so machen. Ich bin für so.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
das auch aber nicht nur demek istedim...sondern auch ihre augen und ihr wissen interessierem männer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
-yasin gecince dediklerin dogruluk kazaniyoruu...  -bende yemek yicem cagriyolar...  -sen neler yapcan ne var sende .. ----- Man kann so oder so machen. Ich bin für so.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
daha ne yasi gecmesi....hem biz eskiden tanisiyormuyuz ?
afiyet olsun
ben daha tavuk patates yapcam..firinda..limon lu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
du meinst es generell ne ich glaube nicht das alle ü50 jährige anders denken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
139740 |
-yo tanimiyorum...  -sen hep üstüne alinandin dimi...  -yaslisin demiyorumki..  -onun icin küsmek yok demistim...  -danke sanada sonra olsun.. ----- Man kann so oder so machen. Ich bin für so.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!