|
|
|
pArFüM |
Welches ist euer Liebstes?
Na Leute Welches ist euer Liebstes??????
Und was blechst ihr dafür
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
DAS MUSS ICH SOFORT GUCKEN |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
bak bak, valla süper parfümler, fiyatlarida iyi  ( bana göre) -----
Atam izindeyiz  |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
vallah die richen alle am anfang so gut ama nach paar std eser kalmiyor ich brauch eins was auch richtig hält parasi sorun degil yeterki iyi ciksin |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
süslü kokana demek istiyrsun demek vallah alisdim artik ama bende hep gestylt gezmiyorum.ich gehöre noch zu denn Weibern die ungeschminkt raus gehen arasira schminke scahdet ya zwar net ama ich hab auch so ein mut raus zugehen  jeder ist da frei bize birsey demek yanlis düser |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
gucci II 50 ml 64 Euro  (
und neu jetzt
gucci by gucci 50 ml 70 Euro
kann ich nur empfehlen, wenn diese Dinger nicht immer soooo teuer wären -----
Beni yine yine, yeni yeni, yine yeni yeniden sev |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
almanca anlamiyom ama galiba kulandigimiz parfumu soruyorsun: Armani, aqua di gio ----- resmini cekmelisin her anin, kaniti olmali her feryadin... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
ya meine freundin benutz das oft dogru oda güzel kokuyor ona bakarsa binlerce parfüm markalari var sec sece bildigince   |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
DEMI YA YAZ YAZ BITMEZ BU MARKALAR KESKE HEPSINI BEN ALA BILSEM AHAHHAHA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
benutze übrigens:
gucci - envy
lacoste - lacoste woman
und ganz neu hab ich den duft von kate moss....find den ganz gut...die bodylotion davon riecht auch extrem -----
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pArFüM |
benim en sevdigim parfüm ALIEN von Thierry Mugler  bayiliyorum o kokusuna... o kokuyu sürdümüde pass ich immer auf benim bi tickim var arkaslarla olim yada bi cafeye felan gidelim oturulacak yerlerde yastik olursa hep kucakliyorum böylece her gittigim yerde kokumu birakip geliyorum
----- Yeryüzünde Biten Her Ask Icin...Gökyüzünde Bir MeLek AgLar |
|
|
|
|
|
|
|
|
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!