|
|
|
Verheiratete Frauen können auch betrügen !! :-) |
nee du hahhaa das war auf allgemeine Fehler bezogen ich betrüge nicht, dafür bin ich zu ehrlich. Ich quäle einen Mann anders !! hihi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Definitiv, beni begenmeyen ..buyursun kapi orada !!! diyorsun... Seine Klamotten werf ich aus dem Fenster hinterher hihi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
asööö ok  quelen? aha so genu wollte ich das nicht wissen  sadist du:P ----- Wer das Rauchen aufgibt, muss nach dem Beischlaf reden:D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yasayan bilir, diyorum ya bu toplumsal bi problem.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mit einem Unterschied..Der betrüger hat Spass und der Betrogene leidet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
en azindan hat er daraus gelernt..demi one_way?? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wozu gibt es dieses Forum ???? ich dachte zum schreiben und du? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vayyy buda tesellinmi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
önceden ayip diye bisey vardi.. mutlu mutsuz gecinecektin simdi herkez kafasina göre hareket ediyor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sence Sucht ve Neugier ..kann auch sein. ich denke es spielen viele Faktoren eine Rolle, man soll ja nicht nur verurteilen auch nach den Hintergründen erfragen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
evet öyle ..ama simdi devir degisdi diye millet iyice sapitmaya basladi her konuda!! acaba bizden sonraki nesiler ne cekecek??? gecen okulda bize sordular " was haltet ihr davon, wenn Schwule oder Lesben Kinder adoptieren " acaba ZUKUNFT bu mu  ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmmm doch bence cok Kani bozuk var..ama simdi bu konuya passen yapmaz !! iste moderinlik burda basliyor sevgi yoksa...evlenirken bazi ailelerde kim kizina yada ogluna soruyor evladim istiyormusn diye ???? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ich dachte Sie wollen die hintergründe wissen.? Wenn ich schreibe,befriedigung.. Neugier,habgier,Rache,unzurechnungsheit.
so denke ich halt. güzel yorumlar dilerim.
----- HAFIFE ALMAYIN SAKIN..........ALISKANLIK YAPARIM. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bravooo..gute nacht |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaa klar,aber wäre es nicht besser,wenn man sich trennt und dann den eigenen Bedürfnissen nach Befriedigung Anerkennung was auch immer nach geht ? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hakklisiniz size katiliyorum..ama atiyorum simdi bi genc kiz severek olsun yada zorla evleniyor ve mutsuz, esinden cinsel iliskide ummdugunu bulamiyor diye esini aldatmasi sence normal mi ?? Ne kadar mutsuz olursan ol mantik diye bisey var..kocayi ise gönderip de orda burda sürtmek bence cok charektersiz ve kanibozukluk ayril sonra ne yapiorsan yap aynisi erkek icinde gecerli..ya aslinda cok ince bi mesele.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Burada açmış olduğun konuyu biraz daha açmak gerekirse ! Aldatmak fiziksel olarak sadece bacak arası ! Dolaysıyle fiziksel olmayan aldatmalarda söz konusu . . . Buda aldatmanın ayrı bir şekli !
Sosyal medya aracılığı ile evli insanların flört etmesi gösterilebilir, kaldıki şu an itibari ile bukunduğumuz platformda bile evli erkek / bayan sayamıyacağın kadar. . . Aldatmak beyinde başlıyor vede orada biter, fiziksel kişisel tercih diyerek selam vede saygılar ! Efe Kaptan ----- BEYÝNDE; zihin FUKÂRÂ olunca, ZÝKÝRDE; akýl UKÂLÂ olurmuþ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Yes...cok güzel bi yorum
sanki kitap yazar gibi yazmisin !! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Der Inhalt darf max. 30000 Zeichen lang sein!